perjantai 4. joulukuuta 2015

Kaikista parhaimmat ja monipuolisimmat treenihousut

image

Oon tehnyt pientä empiiristä tutkimusta markkinoiden erilaisista urheilutrikoista, ja erilaisten housujen vertailun jälkeen oon löytänyt yhdet, jotka ovat parhaimmat niin hinta-laatusuhteeltaan, istuvuudeltaan kuin malliltaan. Mie oon nyt ollut puolisen vuotta töissä urheiluliikkeessä, ja joka kerta, kun asiakas etsii treenihousuja, suosittelen näitä kuvissa näkyviä pöksyjä. Mallin nimi on Nike Pro Tight.

Ensimmäinen mahtava juttu näissä housuissa on malli. Housujen vyötärö nousee navan korkeudelle, jolloin liikkeitä tehdessä vyötärön resori ei paina alamahaa makkaralle. Vyötärön resori on täydellinen, sillä se on napakka mutta litteä, jolloin housut eivät näy tiukan paidan alta. Juoksuhousujen ja treenihousujen eronahan on se, että juoksuhousuissa on usein tasku, vetoketjut ja vyötärön kiristysnyörit juoksumukavuuden lisäämiseksi. Treenihousuissa taas kaikki turha on karsittu, jotta niillä pystyy esimerkiksi tekemään lihaskuntoliikkeitä lattialla makuuasennossa ilman, että vetskarit sun muut painavat ihoa vasten. Nämä Niken Prot siis sopivat tiukkojen yläosien kanssa pidettäväksi ja ovat pelkistetyn mallinsa vuoksi mukavat kaikenlaisessa treenissä.

Toinen mahtava homma on se, että nämä jumppahousut sopivat kuitenkin myös juoksemiseen. Mie inhoan sitä, kun housut valuvat jalkoja pitkin alaspäin kesken treenin, olipa kyse juoksulenkistä, salilla kyykkäämisestä tai joogasta. Nämä Niken Prot pysyvät napakasti paikoillaan, eikä niitä tarvitse olla jatkuvasti kiskomassa.

Kolmas hyvä juttu? No hinta :) Vaikka Nike on yleensä kallis merkki, nämä housut maksavat liikkeestä riippuen 30-40 euroa, mikä on suhteellisen pieni summa maksettavaksi hyvistä treenitrikoista. Esimerkiksi Intersportissa taitaa olla nyt tarjoushintana 29,90 euroa, mutta mie tilasin omani Sportamoresta viime kesänä noin 35 eurolla.

Eli, jos oot hankkimassa uusia jumppatrikoita, kokeile ehdottomasti näitä! Paras treenivaate, jonka oon koskaan ostanut.

image

20 kommenttia:

  1. Oisitpa postannut tämän viikko sitten, kun tilailin XXL:n Black Fridayna vähän Nikea.. :D Noh, seuraavan kerran täytyy näitä testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei tuliko hirveä satsi? :D Mie välttelin Black Fridayna nettikauppoja mutta kävin mie lopulta ostamassa nuo kuvassa näkyvät sukat ja topin Ginasta >:)

      Poista
  2. Kiitos vinkistä! Tämä tuli tarpeeseen :)<3

    VastaaPoista
  3. mä kattelin noita just Stadiumilla ja siellä ne makso suunnilleen 60€. onkohan jotku eri housut? en jaksanu kuitenkaan kokeilla hinnan takii, mut ens kerralla ehkä täytyyki, jos kerran on niin hyvät :D mun mielestä treenihousuissa ehdottomasti tärkein ominaisuus on se, et niistä ei näy läpi ku pyllistelen ja kyykkäilen jossain salilla xD korkee vyötärö on mullaki toinen ehdoton vaatimus. mut oikeesti siis KAIKISTA näkyy aina läpi ja mä inhoon sitä. siks en melkeen ikinä löydä hyvii treenihousui vaik nytki tarvisin uudet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli varmaan special editionit, jotaki kuviota tai väriä oliko? Ei ainakaan meän Stadiumissa nuo perus Prot maksa kuin 39,90 e jos oikein muistan :)

      Joo totta tuokin!! En muistanu mainita :D Mulla vaan ei oo kovin iso pylly niin ei oo niin pahasti kankaan venymisen vaaraa............... Ei muuta ku kyykkäämään ->

      Poista
    2. joo siis jotku kuviolliset, mut ne kyl vaikutti vähän paksummilta! täytyyki käydä kattelee oliks siel yks värisii kans. mulla taas on sitä pyllyy sen verran, et hyvä ku saan sen tungettuu niihin kokoihin mitkä sit pysyy päälläki xD tuntuu et ku vähänki pyllistää ni heti näkyy kaikki, haha.

      Poista
    3. Ei sole poikha mikhän, saapahan kanssatreenaajat kateltavaa!! No ei vaiskaan on se ahdistavaa jos pitää pelätä peppunsa puolesta :D

      Poista
  4. hmm mulla on tuo läpinäkyvyysongelma, vissiin liian iso peppu >:D tarvisin kyllä todellaki uusia treenipöksyjä mutta en yleensä viitti sijottaa ku just sen parikymppiä hm:n treenitrikoisiin. ehkä raskin hommaa nuo tai pyyän joululahjaksi! kiitti vinkistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:n treenitrikoista mulla ei muuten oo kokemusta, Ginan enemmän! Mutta ne Ginan ei just pysy kyllä jalassa jos vähänkään hyppii tai juoksee. No eipä mittään <3

      Poista
    2. Ite oon just hulluna tykänny Ginan trikoista, kun taas ne Niken maastokuvioiset joita paljon nyt näkyy, ei ollu hyvät mulle :D

      Poista
  5. Mulla vaan näkyy noi Niken Pro Thightsit läpi vaikkei edes kyykkäilis :( Isomman koon jos ottaa, niin sitten kangas jaa 'ruttuun' ts löpöttämään. Tosi tylsää, koska muuten nää on kyl mun ihan lempipöksyt salilla! Pitänee siis ehkä vaan ostaa hipstermallisia alushousuja, eikä niitä ainaisia stringejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa onpa tyhmää! Nyt mulle tuli vainoharhainen olo että onkohan munki pikkarit vilkkunu kankaan läpi ties missä enkä oo vaan ite tajunnu, haha..

      Poista
  6. Hei jeee kiitti vinkistä! Uudet pöksyt on hakusessa, täytyypä hakea tämmöset :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on yli vuoden ollu nuo samat treenipöksyt ja pakko sanoa että on ne vaa hyvät! :D Ihan huiput jalassa ja tosiaan pyssyy paikallaan ku on nii korkiat. Eikä oo ees menny miksikää vaikka paljo niitä käyttäny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Mietin just pitäiskö peräti ostaa toiset vaikka toisen värisenä :)

      Poista
  8. Kiitos!! Ihanaa oon ettiny just hyviä korkeita ja ylhäällä pysyviä mustia trikoita! Nämä lähti nyt tilaukseen. Tänään sunnuntaina Intersportin nettikaupasta sai vielä -20% eli jäi vain 23,90. (+postarit 3,90) Nyt on jo halpaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho ei oo kyllä paha!! Toivottavasti tykkäät niistä käytössäki :)

      Poista
  9. Haha ei oo totta! Just lauantaina ostin nämä intersportista. Reilun vuoden oon etsinyt napakoita housuja jotka sopii treeniin&juoksuun. Mulla kun on se ongelma että pitkät treenihousut valuu AINA päältä...mutta ei onneksi enää!! En voi olla onnellisempi treenin (jopa kyykyissä?!?) ja juoksulenkin jälkeen: nää pysyy päällä!!! :D yhdyn sun hehkutuksiin täysin! Maailman parhaat housut :D

    VastaaPoista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS