sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Monisävyinen tukka Olaplex-vaalennuksella

image

Yhteistyössä LS-Style.

Hän on blondi!

Eilen mua hemmoteltiin, sillä pääsin perjantai-iltapäivän piristykseksi istahtamaan Elisan kampaamopenkille. Tunnen Elisan Oulun bloggaajaympyröistä, ja oltiin sovittu, että Elisa laittaisi mun tukan kuntoon blogisponssina. Mie en muista, milloin mun hiuksia oltaisiin viimeksi leikattu ja värjätty kampaamossa, joten huh, teki kyllä terää saada hoitoa tukalle.

Elisa työskentelee Oulun keskustassa sijaitsevassa Kauneustalo LS-Stylessä, josta löytyy mm. kampaamo, kosmetologipalvelut sekä meikki- ja kynsistudiot. Paikassa tehdään myös Olaplex-käsittelyjä, jota hyödynnettiin myös mun tukan värjäämisessä. Mulle kyseinen hoito oli ihan uusi tuttavuus, mutta Elisa lupasi, että sen avulla hiuksia pystyy vaalentamaan reilusti yhdellä värjäyskerralla ilman, että hiusten kunto kärsii. Mie olinkin toivonut jotain eloisuutta tähän tukkaan, joten vaalennus ja sävytys kuulosti tietenkin hyvältä.


imageimage
image
image

Yllä kuva lähtötilanteesta. Kesällä tummaksi värjätty, myöhemmin auringossa vaalentunut ja ylipitkä tukka. Hiirenhännät eli katkeilleet ja kuivat latvat - check!

Ja alla kuva lopputuloksesta. Vaaleampi, monisävyinen, paljon lyhyempi ja tuhat kertaa parempikuntoinen tukka. Tyveen jätettiin mun oma hiustenväri, joten mun ei tarvitse huolehtia juurikasvun peittämisestä pitkään aikaan. Tykkään näistä hiuksista ihan hirveästi! Oon niin tyytyväinen, että pituutta leikattiin ihan reippaasti, sillä tukka tuntuu tosi paljon terveemmältä ja paksummalta ilman niitä hiirenhäntiä. 

image

Mie pidän myös tästä monisävyisyydestä, joka näyttää luonnollisemmalta kuin selvästi erottuvat raidat. Ja tuo Olaplex - ei hele, mun tukka on ihan sileä! Elisa kertoi, että hoito luultavasti helpottaa mun tukan takkuuntumista (sitähän tapahtuu joka sekunti, mun ei tarvitse kuin laskea harja kädestä niin hiukset on jo takussa) ja tekee tukasta silkkisen ilman, että ilme muuttuu lättänäksi. 

Mielenkiinnolla odotan, pitääkö lupaukset myöhemmin paikkaansa, sillä ainakin yhden pesun jälkeen hiukset on pysyneet ihanan ilmavina ja silenä. Lisää Elisan luomuksia voi kurkkia esimerkiksi neidin Instagramista käyttäjällä @elisajohanna. Niin ja hei! Hukan jäsenkortilla saa LS-Stylestä alennusta, mutta jos sellaista ei löydy, saatte -15 % alennuksen Elisan töistä jos mainitsette seuraavanne mun blogia :) Ajanvaraukseen pääsee painamalla tästä ja lukija-alennus on voimassa marraskuun loppuun saakka.

Ja lisää kuvia on tulossa tänne bloginkin puolelle. Mun kampaamoreissun (joka kesti muuten viisi tuntia haha) jälkeen menin nimittäin ottamaan kuvia Sarkun kanssa, katsotaan milloin niistä ekat tulee julkaisuun :) Mitä mieltä ootte muuten tuosta tukasta? Huomaako eron? Oon nimittäin usein saanut mun kampaamopostauksiin kommenttia siitä, ettei muutosta huomaa - nyt ei pitäisi olla sitä ongelmaa, hah.

image

29 kommenttia:

  1. Aivan täydellinen lopputulos kyllä! Niin kauniin ja luonnollisen näköinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon :) Elisalle kunnia siitä!

      Poista
  2. Ääää, vähänkö näyttää ihanalta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii :) Nähään tällä vikolla!!

      Poista
  3. Upea tukka! Osaisitko sinä tai Elisa kommentoida, että minkä hintaiseksi tällainen käsittely (eli pitkien hiuksien leikkaus, olaplex-vaalennus jne.) tulisi suunnilleen maksamaan meille "tavallisille kuolevaisille"? :D Itselläni on myös pitkä ja tumma tukka, mutta paljon ohuempi kuin sinulla ja kotona tullut värjäiltyä itse. Haaveilen salaa ihanasta Olaplex-käsittelystä ja hemmottelusta, heh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miepä kysyn ja laitan tähän uuden kommentin! En tiiä ite yhtään :D ps mieki oon kuolevainen, viimeksi äsken meinasin kuolla luennolle haha

      Poista
    2. Heippa Annika! Pitkän hiuksen monisävyvärjäys 134e, mallin leikkaus 42e(tasaus29e), Olaplex 35e. Sitan tapauksessa siis selvittiin yhdellä värjäyskerralla, ei tarvinnut vaalennella ensiksi ja sitten värjätä. :) Jos haluat tarkan hinta-arvion niin tule ehdottomasti käymään meillä liikkeessä (voit varata 15min konsultaatio ajan) niin voidaan yhdessä suunnitella mitä tehtäisiin! Ja tosiaan nythän tuo -15% vähän huojentaa loppusummaa. ;)

      Poista
  4. oi vitsi miten kiva! näyttää ihanan raikkaalta vähän lyhennettynä, pitäsköhän munki napsasta latvat siistiksi! mua vähän harmittaa nykyään ku ei tuu enää käytyä kampaajalla melkein ikinä ku ei pitkille hiuksille välttämättä tartte tehä mitään, varsinki jos kasvattaa nii ei raaski lyhentää... nyt mulla on kyllä pituutta näissä jo ihan riittävästi hahah :) ihanaa uutta viikkoa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! Joo vähän freshimpi kuin tuo vanha heviletti :D

      Poista
  5. Olaplex-käsittelyssä kampaamosta kannattaa muistaa ottaa mukaan kotihoitotuote (no. 3). Kotihoitotuotteen tarkoitus on ylläpitää hoidon lopputuloksia. Kotihoitotuotteella ei ole varsinaista maksimivaikutusaikaa ja sen voi esimerkiksi laittaa illalla, nukkua yön yli ja pestä aamulla.
    Olaplexista ja kotihoitotuotteen käyttövinkeistä lisää osoitteessa: http://blackouthair.fi/olaplex/

    VastaaPoista
  6. Ihanat hiukset! :)<3 Huomaa kyllä muutoksen :)

    VastaaPoista
  7. vauu miten upeet hiukset tuli! aivan ihana väri ja tosi hyväkuntosen näköset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi kiitos hirveästi! Elisalle kunnia :D

      Poista
  8. Näyttääpä kyllä hyvältä! :) Kivasti toi eloa hiuksiin nuo sävyt. :)

    VastaaPoista
  9. Seuraavan kerran ku meette Sarkun kaa kuvailemaan niin ottakaa mut mukaan, jooko? Ois kiva saada itekki asukuvia blogiin :) Hiuksista tuli kyllä ihanat, pakko sanoa! Oon itekki sitä mieltä että mieluummin vähän lyhyemmät ja hyväkuntoset kun tosi pitkä tukka tahtoo mennä helposti huonoon kuntoon. Pitääpä itekki soittaa tästä kampaajalle ja varata aika :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa joo mutta tällä kertaa ei otettu kyllä asukuvia, tosiaan räpsittiin taustan kanssa Sarkun kämpillä :D Ja vitsi kiitos tosi paljon, oon samaa mieltä - ei saa enää päästää noin pitkäksi ja huonokuntoiseksi tukkaa.. >:)

      Poista
  10. Vaude mikä muutos!
    -vieras

    VastaaPoista
  11. Ihana muutos! Oon tuota Olaplex hoitoa halunnu kokeilla jo pitemmän aikaan, mutta sitä ei tuolla Sotkamossa ollu ainakaan kun kävin tuossa jokunen aika sitten leikkuuttaa hiukset. Pitää seuraavan kerran varata aika Oulusta. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  12. Minua mietityttää, että kuinkahan hyvä yhteistyöprojekti tämä mahtoi kampaajalle olla, kun et vaivaudu vastaamaan lukijan kommenttiin, että kuinka paljon tällainen palvelu maksaa? Tällä tavoin kampaaja tuskin saa blogisi kautta uusia asiakkaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elisa sanoi mulle että haluaa itse tulla vastaamaan siihen kommenttiin :D Pitää muistuttaa sitä että käy tekemässä sen :)

      Poista
  13. Vauuu, tosi upea lopputulos!
    Btw, aiotkos tehdä enää linkitä blogisi-postausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      Voi ois kyllä kiva jos vaan ehtisi, nyt syksyllä on niin paljon koulujuttuja etten uskalla luvata. Pistän harkintaan ja esimerkiksi syyslomalla kyllä vois olla sauma :)

      Poista
  14. Näyttää kyllä mielettömän hyvältä :) Elisa on kyllä niin taitava <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia <3 Joo sinne kyllä kunniat :)

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS