keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Sinistä ja valkoista - Gina Tricot It Girls

image

Yhteistyössä Be on Nordics.


Jokin aika sitten mie kirjoittelin teille blogikampanjan mukaisesti Gina Tricotin It Girls -mallistosta, johon on nyt tullut uusi osa Hanneli Mustaparralta. Kyseinen daami on siis norjalainen bloggaaja, muoti-ikoni ja entinen malli - vaikka näitä titteleitä enemmän mulla kiinnosti heti naisen nimi, joka on ihanan suomalainen! Hanneli ei siis oo kotoisin Suomesta, vaan ilmeisesti hänen isänsä isoisä (vai olikohan se noin, hah) on suomalaistaustainen ja muuttanut aikoinaan Norjaan. Nyt Hanneli on luonut Gina Tricotille yhteistyömalliston, joka löytyy esimerkiksi Ginan nettikaupasta.

Mallistosta ensimmäiseksi mulle iski silmään alla näkyvät kuviolliset shortsit, joissa on kiva yhdistelmä rentoa ja asiallista tyyliä; voisi pitää päällä niin festareilla kuin korkkareidenkin kanssa.


image

Hannelin vaatteissa on aika paljon sellaista merellistä henkeä, mutta mie en oikeastaan ikinä oo ollut niin ankkureiden ja tummansinisen fani. Shortsien lisäksi mie tykästyin kuitenkin myös noihin valkoisiin farkkuihin, joista kääntäisin lahkeita vähän lyhyemmäksi ja yhdistelisin... no vaikka mihin! Valkoinen ja muutenkin sellainen raikkaus on kyllä raivannut tietä mun sydämeen tummien sävyjen tilalle - ja voi video, just yhtenä päivänä nauroin mun kaverille, että hullua miten oon rakastanut niittejäkin niin valtavasti aikoinaan :D Nahka ja niitit on onneksi vähän vaihtuneet kukkiin ja pastellisävyihin.

Malliston sinivalkoisuutta miettiessäni mie hoksasin, että mun vaatevalikoimaan ei kyllä ihan hirveästi kuulu sinisen sävyjä. Tuo sininen kukkatakki viime kesän alennusmyynneistä on tuntunutkin vähän sellaiselta vaikealta vaatteelta yhdistää mihinkään. Ehkä ne valkoiset farkut oliskin se oikea pari tuolle takille? Mulla on muuten ollut viimeksi valkoiset housut varmaan joskus yläasteella, aina niin hassua miten muotijutut kiertää.

image

Sinisen korvaaja taitaa mulla tällä hetkellä olla mintunvihreä. En malttaisi odottaa, että pääsen laittamaan tuon ihanan keveän maxihameen ja valkoisen hapsutopin päälle hellepäivänä! Noita toppeja oli muuten hulluna myynnissä Thaimaassa katukojuissa muutaman euron hintaan. Kultainen koru taas löytyi Gina Tricotista - ihanan siro ja raikkaan näköinen.

Onko siellä porukat innostuneet näistä yhteistyömallistoista vai kiinnitättekö yleensä niihin huomiota? Entä tuliko kenellekään muulle hassusti hyvä fiilis tästä It Girl -mainosvideosta? :)



2 kommenttia:

  1. Mulle tuli hassusti hyvä fiilis tuosta mintunvihreästä! Ah.

    <3: http://mightbebohemian.blogspot.com/

    VastaaPoista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS