sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Uutta treenikamaa

image

Yhteistyössä Tritanium.


Siinäpä näette mun tämän hetken lempparit urheiluvaatteiden puolelta!

Mun uusimmat Niket on saatu synttäri- ja joululahjaksi: valkoinen paita mustalla pistekuviolla ja uusimpana nuo värikkäät shortsit. Mie oon jo pitkään tykännyt treenata eniten shortseissa, sillä niissä liikkuminen on jotenkin helpompaa kuin trikoissa, jotka saattavat jumpan aikana liikkua paikoiltaan vaikkapa vyötärön kohdalta. Monesti taivastelen kavereille, että pitikö taas laittaa tuollaiset elämää lyhyemmät shortsit jalkaan - minun siis, haha.

Mie oon myös ollut kompressiosäärystimien fani jo yli vuoden ajan, niin kuin mun treenikuvista ehkä huomaa; aina joko mustat tai pinkit säärystimet jalassa. Nyt sain Tritaniumilta uudet vastaavat testiin, sillä Tritaniumilta on tullut verkkokauppaan omaa nimeä kantavat säärystimet (mun edelliset oli erimerkkiset). Oli jo aikakin vähän päivittää, sillä mun vanhat on muuttuneet vähän karkeiksi ja kuluneiksi jatkuvan käytön ja pesemisen takia - uudet tekstiilit on niin mukavan pehmeitä :) Sain blogiyhteistyönä sekä matalaa että korkeaa kompressiota antavat säärystimet, joista ensimmäiset näkyvät postauksen kuvissa. Noita vähän vähemmän puristavia suositellaan käytettäväksi esimerkiksi palautumiseen, mutta menee nuo kyllä treeninkin aikana - lämmittää mukavasti, jos ei tarvitse kovaa puristusta. Nämä korkeapaineiset taas mulla on ollut jalassa lenkillä, jolloin pohkeisiin on kivempi saada kunnon tuntuma.

Jos jollain kiinnostaa tehdä tilaus Tritaniumin sivuille, voitte käyttää alekoodia "TRITANIUM", jolloin saatte alennusta -15 %. Ja koodi on voimassa 22.2. asti! Verkkokaupassa on kyllä myös tuo säärystintarjous, joka kannattaa myös tsekkailla, jos kiinnostaa nimenomaan nuo tuotteet.

Tällä viikolla on ollut ihan ok treeniviikko. Maanantaina olin BodyAttackissa, tiistaina BodyStepissä ja BodyPumpissa, keskiviikko ja torstai oli lepopäiviä, perjantaina kävin lenkillä ja salilla ja eilen oli taas välipäivä. Tästä sunnuntaista en vielä tiiä, saa nähdä jaksaisko töiden jälkeen käydä lenkillä! Pitäisi varmaan luvata tässä näin, niin ei voisi lipsua >:) On kyllä tuntunut mukavalta, kun on saanut taas semmoisen urheilufiiliksen takaisin tammikuun tauon jälkeen - vaikka kohta tulee kyllä uusi tauko ainakin ryhmäliikuntatunneista, sillä reissu on jo reilun viikon päästä! Suunnittelin kyllä, että otan lenkkivaatteet mukaan Thaimaahan, en malta odottaa että pääsen sinne lämpimään hölököttelleen.

Mutta nyt pitää lähteä töihin, moikka! Hauskaa sunnuntaita kaikille :)

9 kommenttia:

  1. Heippa! Osaatko sanoa mistä tuo ihana valkoinen Niken paita on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliskohan Stockalta? :) Oon kyllä nähny noita Top-Sportissaki joulun aikaan!

      Poista
  2. Kiitos vastauksesta, se on ihana :) Ja kiva kun jaksat taas kirjotella. Tsemppiä jatkoon ja ihanaa Thaimaata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi ihana kommentti, kiitos tosi paljon! <3

      Poista
  3. Haha mää oon ihan jumppatrikoofani :D aina semmoset jalassa! Kävin kans viime viikolla attackissa ja huhhu, kyllä tuntu kuukauden sairastelupätkä >:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kuukauden? Joko oot parantunu kunnolla? Raasu <3 :)

      Poista
  4. Iik ihanan väriset shortsit! Meikä rakastu Skinssien kompressiotuotteisiin ja nyt on ollu muutamisen kuukautta juoksuhousut ja termoshousut enkä vaihtais pois lainkaan ikinä <3 Harmi että oon onnistunu molempien kanssa kaatumaan ni pitänyt reikiä paikkailla... Pikkuvikoja! Kesää varten ois ihana ostaa pitkät sukat tai just säärystimet, täällä on jo kelit ku huhtikuussa niin varmaan kuukauden päästä pääsee shortseissa jo lenkille :) Hyvää reissua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Termoshousut! Pitää varmaan googlata :D Haha raukka älä sie kaatuile. Shortseissa lenkkeily on kyllä parasta, en malta oottaa että Thaimaassa saa vedellä puolialasti juoksupoluilla :D

      Poista
    2. Ei mitään hajua mitä thermal running trousers on suomeks, jos sellasta vastiketta ees on niin termoshousut! Hihi ehkä tänävuonna meikällä riittää rohkeus mennä kesähelteillä pelkkä croppitoppi ja shortsit päällä juoksee - jos sit vaikka sateen keskelle ni kukaan ei nää!

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS