keskiviikko 16. lokakuuta 2013

21 vuotta!

 photo ruIMG_6804_zps9c1f3d2f.jpg

Hihi, mulla on synttärit tänään. Aamu alkoi kivalla aamiaisella ja sen jälkeen pääsin pelaamaan tennistä ekaa kertaa vuoteen! Oli huippua. Nyt istun kirjallisuusterapian kolmetuntisella luennolla (keskityn selvästi opetukseen, haha) ja viideltä saan syödä yllätysaterian :) Lauantaina sitten juhlitaan kaveriporukalla mun luona, ootan sitäkin aika innoissani!

Onpa hassua, 21 vuotta. Äkkiä se aika menee! Mutta hei, tajusin just että kaksikymmentäyksihän on mun onnenluku, tai no mun onnenluvut kolme ja seitsemän toisillaan kerrottuna. Ei sitä tiiä, vaikka tästä tulisi hyvä vuosi :) Ainakin nyt on niin onnellinen olo, mulla on ihania ihmisiä ja asioita elämässä.

50 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon Situli :)

    VastaaPoista
  2. Paaaljon onnea! :-)
    Täytin kans 21 tänä vuonna mutta huhtikuussa jo.
    Pidä hauskat juhlat! :-D

    VastaaPoista
  3. Onnea! Tänään on myös mun syntymäpäivä, ollaan samiksii :D

    VastaaPoista
  4. Mulla on samat onnennumerot! :D

    VastaaPoista
  5. Oih, en olekaan muistanut vierailla täällä vähään aikaan....mut mut...PALIJON ONNEAAA!!! Tästä vuodesta tulee varmasti paras!

    you little charmer

    VastaaPoista
  6. Hurjan paljon onnea Sita!! <3 *hali*

    VastaaPoista
  7. Oi sä olet mua tasan 3 viikkoa nuorempi! Onnea Situli! :)

    VastaaPoista
  8. Ei hele, 21 wee :*! Onnea, Situli :D

    VastaaPoista
  9. myöhäiset onnittelut! ♥

    ~nina

    VastaaPoista
  10. tiiän että kello on suomessa jo torstaissa mutta onnea silti ♥ hihi oot aika ihana :*

    VastaaPoista
  11. Myöhästyneet onnentoivotukset Sita! :)

    VastaaPoista
  12. Kuka tarjosi yllätysaterian? :) oliko hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksi ihana :) No oli!! Sisäfileepihvejä ja kaikkea <3

      Poista
    2. Seurusteletko nykyään? :)

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS