keskiviikko 28. elokuuta 2013

Pikamoikat ennen reissua

 photo ruIMG_6804_zps9c1f3d2f.jpg


Heippa kaikki :) Vaikka postaustauko tekikin terää, pakko myöntää että mulla on ollut ikävä teitä ja tätä blogia! Ja on ollut ihana huomata, että jotkut teistäkin on kaipailleet mua - isot isot pahoittelut siitä, että tein tällaisen katoamistempun enkä oo vielä vastannut noihin edellisen postauksen kommentteihinkaan. Sitä ei aina jotenkaan hoksaa, että on oikeasti ihmisiä, jotka panee tällaiset postaustauot merkille ja saattaa olla jopa huolissaan. Ootte suloisia! Mie oon tosiaan hengissä, kaikki on ihan ok eikä mitään dramaattista oo tapahtunut. Lähinnä tämä melkein parin viikon hiljaisuus on johtunut noista aiemmin puhutuista asioista, joista kirjoitin Tauon jälkeen -postauksessa, sekä yleisestä jumittamisesta; ei tiiä mistä ottaisi kuvia tai mitä teille kertoisi. Oon aina aatellut, että haluan tehdä tätä blogia siksi, että tätä lukiessa ihmisille tulisi hyvä mieli, ja jos mulla itellä ei oo hyvä fiilis blogin pitämisestä, on mun mielestä parempi olla vaikka vähän aikaa hiljaa. Ennen mie olin sellainen, että stressasin ihan hulluna parinkin päivän tauosta, mutta nyt oon päättänyt, että mun on ihan oikeasti pakko vaan tehdä asioita fiiliksen mukaan, etten mene taas rikki niin kuin viime talvena. Varsinkin, kun mulla on kuitenkin tapahtunut kesän aikana meleko isoja muutoksia elämässä, eikä voi vielä tietää, alkaako ne vaikka puskemaan läpi kun syksy ja arki alkaa. Aattelin koittaa tässä pikkuhiljaa palailla edes seminormaaliin postaustahtiin, mutten tosiaan uskalla luvata mitään.

Olipa iloinen aloitus postaukselle :D Sori! On mulle kaikkea pientä kivaakin siis tapahtunut viime aikoina. Yksi iso ilo on ollut treenaamisen pariin palaaminen, ja haluttaisikin äkkiä päästä näpyttelemään teille jonkinlaista liikuntapostausta. Oon nyt käynyt reilun viikon ajan Teknopalatsilla salilla sekä lenkkeillyt vielä päälle, ja tällä hetkellä tuntuu, ettei malttaisi olla päivääkään treenaamatta. Ehkä se parin kuukauden rappio on vihdoin selätetty, hehhe. (Katotaan vaan, niin oon taas viikonloppuna Oulun Kaarlessa lojumassa ympäri patiota...)

Viime viikolla mie olin aika paljon töissä, mistä johtuen Oulun blogikirppiskin jäi vähän välistä. Harmi, mulla olisi kyllä ollut hulluna kaikkea myytävää sekä paljon rakkautta jaettavaksi kaikille lukijoille! Tällä viikolla mulla on vapaata töistä, ja lähdenkin itse asiassa tänä iltana junalla Rovaniemelle moikkaamaan perhettä sekä Sofiaa ja Paukkua, jotka on meän tyttöporukasta viimeiset Rovaniemellä asuvat. Tosin nekin muuttaa tänä viikonloppuna, joten sitten ollaankin kaikki oululaisia ja helsinkiläisiä, ei hele. Tänä kesänä ollaan kyllä eletty muutoksen aikoja. Ensi viikolla mulla alkaakin sitten vanhat tutut yliopistohommat. Jes maanantaina heti pari luentoa! Tavallaan on kyllä ihan mukavaa päästä pyörimään sinne yliopiston käytäville, saa taas elämän järjestykseen. Pitää varmaan kirjoittaa kesähyvästi- ja moisyksypostaukset tässä lähiaikoina, jos vaan saan lopetettua tämän blogijumituksen. Nyt mun on kuitenkin pakko alkaa pakkaamaan että ehdin junaan, joten moikkasen moi ja toivottavasti palaillaan parin päivän sisällä <3

Ps. Kuva otettu Bisketistä, jossa käytiin oululaisen bloggaajan, Annin, kanssa viime viikolla. Käykää ihmeessä kurkkaamassa tyvären blogi :)

24 kommenttia:

  1. Ei se mittää haittaa vaikka postaat harvoin :) Tottakai se harmittaa ku sun tekstejä on niin kiva lukee ja kuvia kattoo, mut on tärkeintä et sulla itellä on hyvä olla :)

    Palaa "normaaliin" postaus tahtiin sitte ku susta siltä tuntuu :) Me lukijat kyllä jaksetaan oottaa sua!

    Oot kaikin puolin ihana ja sulosen olonen ihminen ja toivon sulle kaikkee hyvää! <3 Oot varmasti ihan huippu tyyppi! Harmittaa oikeen aina lukee kaikkia niitä paska kommentteja mitä sulle tullee :/

    Vaikka elämä välillä potkii päähän ja tuntuu et kaikki kaatuu nii silti me aina noustaan! Eiköstä niin? <3


    VastaaPoista
  2. Siitä mun täytyy vielä sanoo että oot niin käsittämättömän rohkee ku uskallat kertoo niin paljon sun elämästä! On mahtavaa ettei sun blogi oo pelkkää loistoa vaan käsittelet täälä myös niitä asioita mitkä tuntuu pahalta :)

    Oot muakin rohkassu kertoon muille omista ongelmista. Ehkä mäkin pystyn vielä joku päivä puhuun siitä millasta on mun elämä ollu muutama vuos takaperin :) Kiitos sulle!

    VastaaPoista
  3. Älä ennää möyri tuossa itsesäälissä, unoha koko homma ja siirry etteenpäi iha ittes takia! Sen pienen kommenttipoksissa olleen ketjun jälkeen oot joka postauksessa jaksanu vatsoa asiaa!

    VastaaPoista
  4. Moi! Joku pari vuotta sitte olin oukulla tutustumassa lukioo. En tienny yhtään kuka oot, tai että sul on blogi tai mitää semmosta, mut muistan sut sieltä tosi hyvin. Ku se meiän lössi tuli siihe oukun aulaa istuit siinä lukemassa ja aloit randomisti kertoo meille jotai teiä koulusta, en ees muista oikei mitä. Paitsi et sanoit jotai et koulua kannattaa käyä koska saa ilmasta ruokaa tai jotai semmosta haha:D Mut siks jäit mielee koska olit nii pirtee ja ilonen ja semmone hmmm kotoinen tai mite sen voi sanoo:D Sillee helposti lähestyttävä:) Mietin et ompa ihana tyttö oisimpa mieki tuommonen! Ku löysin sun blogin tunnistin sut heti. En hirveesti harrasta blogien lukemista, taino itseasiassa täähän on ainoo jota luen! Huippuu syksyy:))

    VastaaPoista
  5. Voi sita! Sinua on kaivatti!! ♡ olet ihana :) -Tiia

    VastaaPoista
  6. Aina välillä tekee hyvää kadota:) Toivottavasti sait aikaa itsellesi ja jaksat sitten postata, kun huvittaa. Kyllä me lukijat odotetaan!

    VastaaPoista
  7. Jee olipa kiva huomata et olit pitkästä aikaa postannu! :) Toivottavasti alat postailemaan taas vähän useammin!!

    VastaaPoista
  8. Tuo on oikeasti totta mitä kerrot postaamisen tahdista, elämäntilanteesta ja mielialasta. Postaa juuri silleen, kun parhaaksi näet. :) ♥ Ihmiset ymmärtävät varmasti. Minä ainakin. Itselläkin on juuri nyt ollut todella hiljaiseloa reilu kaksi viikkoa. Ikävä on bloggaamisen pariin, mutta jossakin viiraa ;DD haha.

    Mä en edes ollut kuullut koko blogikirppiksestä ja se jäi harmittamaan. Toivottovasti tulee uusia mahdollisuuksia. :)

    VastaaPoista
  9. Jeeee, ihanaa että postailet taas <3 Piristetään yhdessä toinen toisiamme niin jaksetaan arjessa ja kylmän ja pimeän ajan läpi taas seuraavaan kesään, eiks je! :) Hauskaa Rovaniemen reissua!

    VastaaPoista
  10. <3

    ps älä harmistu jos ja kun en enää kommentoi joka postaukseen, pieni (tai suuri) elämänmuutos mulla(kin) nyt :)

    VastaaPoista
  11. ♥ tsemppiä lemppari bloggailija!

    ~nina

    VastaaPoista
  12. Niin mukava ko sinun blogia onki lukia, niin ymmärrän hyvin, että on elämänjaksoja, jolloin blogin teko jää.
    Ota ihan rauhasa, jatkat sitte omaan tahtiin ko siltä tuntuu.
    Ei bloggaaminen ole maailman tärkein asia, Sie itte olet ja oma hyvinvointisi.
    Olet niin sulonen, mukava ja aito ihiminen, että toivon sulle kaikkea hyvää. Ja jaksamista kaikesa ja kaiken keskelä!
    Hyvää alakavaa syksyä ja muista- sinusta todella tykätään!
    Toivottelee Roin tyttö

    VastaaPoista
  13. Blogikirppis pystyyn?:))

    VastaaPoista
  14. voi miten kiva kun postaat taas, älä ota mitään paineita bloggaamiseen! me lukijat rakastetaan sua ehdoitta♥ (:

    VastaaPoista
  15. Pidät näköjään edelleen sitä postaustaukoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näköjään vähän :) Läppärin netti jumittaa mutta nyt olis kaks postausta tuloillaan heti kun saan mokkulan kuntoon! Kesäfiilistelypostaus on viittä vaille valmis ja tänään oon kuvannu teille päivä kuvina -settiä :) Hirveä hinku päästä jo kirjottaan!

      Poista
  16. Onko mulla menny jotain ohi, vai onko ne arvonnat jo suoritettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii on ne suoritettu, mainitsin siitä silloin heti arvontaviikon jälkeen mutta vissiin vähän pienesti kun porukalta jääny huomaamatta :) Mutta tosiaan sähköpostia on laitettu kaikille voittajille!

      Poista
  17. Nyyh. Täällä kaipaillaan sua.

    VastaaPoista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS