torstai 14. maaliskuuta 2013

Nahkaliivin paluu

 photo yIMG_6417_zps6a1d9ae3.jpg photo yyyh6gl5eCYOPfYhWRUPQYwr5VkMrlKF1pR_v6jeVUhU_zpsab84b122.jpg photo yIMG_6440_zps6a0a2c33.jpg photo yIMG_6435_zpsd4d52185.jpg


Sain sen takaisin!! Uutena vuotena muka hukkaan menneen nahkaliivin nimittäin, hahaa. Olipas ikävä <3 Nyt mun veli-sikiömäinen kovisvaatekokoelma on taas vähän täydempi. Käytiin eilen ottamassa Tiinan kanssa aurinkoisen jäätävässä Oulun keskustassa kuvia, jonka jälkeen mie hipsin ripsihuoltoon Salon K:hon ja sen jälkeen Subwayn kautta töihin Zeppeliniin. Tänään on taas työpäivä, mutta jee huomenna pääsee Rovaniemelle! Olisi vähän autokouluhommia, Combat-maratonhommia (ketään Kunnon Paikan asiakkaita täällä? Ootteko menossa?), Amarilloon tyttöjen kanssa syömään -hommia sekä tietenkin Tuukan kanssa söpöilyä (lue: kuitenkin taas tapellaan ja nahistellaan koko viikonloppu, hahah).

Niin ja sunnuntaina kuvataan Janin ja Harrin kanssa se yksi video, josta jo intoilinkin edellisessä postauksessa. IIIIIK oon ihan paniikissa ja puput pöksyissä, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte heti alkuviikosta nähdä, mitä saatiin aikaiseksi ja mihin juttuun sillä videolla osallistun :)

55 kommenttia:

  1. Ah nää ihanat kuvat tuli tännekin :) Tykkääääään!

    VastaaPoista
  2. Ihanan aurinkoisia kuvia ja ihana sinä ♡hiik mua kyllä nyt jännittää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei älä jännitä! Kohta näkyy ;)

      Poista
  3. Heiii, onko tulossa enää kaveripostauksii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainaki pari tulee vielä! On vaan ollu niin paljon kaikkea nyt etten oo ehtiny miettiäkään niitä :)

      Poista
  4. Voii Sita ku sie oot nii söpö ja ihana! <3 Ja tykkään tuosta sun asusta ja tyylistä muutenki ihan älyttömästi!! :)

    VastaaPoista
  5. Ai vitsi anna toi booty mulle :P Misu on taas niin rock!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla on oikeasti aika pieni ja tylsä peppu :D Kiitti!!

      Poista
  6. Osallistutko kenties tohon VILAn työjuttuun? :>

    VastaaPoista
  7. Voi kun oot aivan hurjan sulonen! En kestä! :-)

    VastaaPoista
  8. Mitä mikä combat maraton:o En löytäny kotisivuilta ainakaa mitään tietoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukee jumppakalenterissa perjantain spesiaalissa, Super BodyCombat :) Kaikki näkyy aina kalenterista, ei välttis ite sivuilla uutisena..

      Poista
    2. hei kiitti! :)) en ite tajunnu:D

      Poista
  9. Ooo mikä ihana asu, toi nahkaliivi on kyl siisti!!

    VastaaPoista
  10. Ihana asu ja kivat kuvat taas :)

    VastaaPoista
  11. tuli yhtäkkiä mieleen että ooksä käyny kattomassa kärppä pelejä? :-D
    tai ylipäätää että iskeekö suhun jääkiekko yhtään? haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei iske, muuta ku MM-finaali jos Suomi on mukana!! Alan vieläki itkeen jos mietin parin vuoden takasta kultaa haha :D Mutta joo en oo käyny ikinä :)

      Poista
  12. Ihanat kenkulit! Oon tällä hetkellä ihan hulluna tolppakorkoihin ja niitä on tänä talvena tullu jo aika paljon keräiltyä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie en oo ostanu tänä talvena kuin nuo! Oon aika huono ostaan kenkiä :D

      Poista
  13. Oi tykkään! :) oot niin mielettömän kaunis!

    VastaaPoista
  14. Uuu toi nahkaliivi on niin kiva! Sita oot taas niin kauniina! <3

    VastaaPoista
  15. Pitkiä postaustauot :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I knowww, anteeski :( oon Rovaniemellä, siksi tällanen tauko!

      Poista
  16. Voi juukeli sentään! Mä oon ollu 2,5vkoa pois maisemista Thaimaan auringon alla ja sit ku palaa nii hulluna ihania juttuja. Mä en oo vielä kattonu näitä, mut halusin ilmottaa että mä oon täällä taas kiva ku säki oot! :)

    SHIIIIIIIIIIIIIIT, meitsi oli kirjautuneena työpaikan tunnuksilla ja taisin kommentoija tän kommentin tänne sillä nimellä....................... Nyt on naama punasena :--DDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd SORI ja anteeksi hämmennys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hahaha ihana en kestä sua <3

      Poista
    2. Ps. Toitko mulle Hello Kitty -tuliaisia???

      Poista
    3. Ei juukeli että nolottaa :-------D
      JOO ostin jo ekana päivänä, mutta sitte ne suli tokana päivänä! Anna anteeksi :(

      Poista
  17. Näytät aina niin hyvältä ♥

    VastaaPoista
  18. Hahha, mietin just että Sitasta ei oo kuulunu blogissa varmaan viikkoon, sit tulin tänne enkä ollu huomannu tällästä postausta ollenkaan! :D Toivottavasti sulla oli kiva Rovaniemi-viikonloppu :) PS. Kengät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mie oon ollu vähä hiljanen viime aikoina! Tai siis ei mikää bloggaamisen huippukausi menossa - nooo jos se tästä kesää kohti tulis aktiivisemmaksi :) Oli mulla! <3

      Poista
  19. Moikka, mulla olis tällainen ehdotus joka ei tähän postaukseen kyllä liity mitenkään. Kun nyt on käynnissä haku yliopistoihin, niin kehtaisitko kirjoittaa jonkun, edes lyhyen, postauksen siitä, millaista on opiskella suomea Oulun yliopistossa? Kiinnostais erittäin paljon :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon luvannu tehä tuollasen ja yritän saada sen tehtyä! Jos vaan ehdin ja jaksan :)

      Poista
  20. Witsi miten siistit kengät! Oon niin katellu tommosia, mutta koskaan en löydä niitä varustettuna koolla 35. :( Hihi ihana blogi muuten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää tilata netistä :) Ja kiitos paljon!

      Poista
  21. Mistä nuo kengät on peräisin? Näyttää aivan täydellisiltä =) ja tosi kiva asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:ltä joskus joulun aikaan :)

      Poista
    2. Aijaa. Hitsi ku ei ainaka h&m nettisivuilta löytyny vastaavia =(

      Poista
    3. Hö :( Mutta tuollasiahan on aika paljon kaikissa nettikaupoissa, toivottavasti löydät jostaki kivat!

      Poista
  22. ihana tuo paita! mistä oot sen ostanut? oot niin nätti ! ja toi sun positiivisuus joka näkyy postauksissa saa aina niin hyvälle tuulelle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Ginasta ostettu tänä talvena :) Iik kiitos paljon ihana!!

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS