maanantai 25. helmikuuta 2013

Treenit viikolta 8

 photo z1_zpsfca47388.jpg  photo z22_zps223db699.jpg  photo z2_zpsd799dc09.jpg  photo z4_zps899b5ae0.jpg  photo z5_zps57bed3ba.jpg  photo z66_zps0468b39d.jpg photo sunuu_zps3ba34748.jpg  photo pun_zps06392ce4.jpg


Situli is back!

Kuten tuosta sunnuntain Polaroidista huomaa, parin viikon motivaatiopula on kadonnut ja tilalla on tasainen tsemppi ja hyvä fiilis. Mie en viime viikolla uskaltanut käydä millään ryhmäliikuntatunneilla, joten lellin mun riccinäistä polvea pelkällä salitreenillä ja joogapohjaisilla tunneilla. Mie en tosiaan salilla treenaa etureisiä ollenkaan, vaan ihmeparantumista odotellessa keskityn ylä- ja keskivartalotreeniin. Toki takareidet ja peppukin saavat vähän rasitusta esimerkiksi selkäliikkeissä (haha mulla on vähän termit hukassa), mutta tuntuu kyllä tosi toispuoleiselta olo! Ikävä kyykkäämistä. Oon viimeisen kahden kuukauden aikana vannonut joka päivä että "Huomenna mie soitan sinne lääkäriin", mutta enpäs vaan saa aikaiseksi. Harmi, tekisi niin mieli Hukan Mikan Combattiin ja Annun Pumppiin ja vaikka mihin!

Seuraavan kahden viikon aikana olisi tarkoitus tehdä teille vähän muunkinlaisia treenipostauksia kuin nämä Polaroid-versiot. Viikon liikuntapäiväkirjojen lisäksi ajattelin kirjoittaa vähän palautusjuomajutuista, tehdä sen motivaatiopostauksen pois alta, kertoa mun salitreenailusta sekä ehkä esitellä teille Les Millssin uuden lajin, Gritin! Oon suunnitellut pitkään myös sellaista Hukka-postausta, jota toivottiin aikoinaan ja jossa siis kertoisin liikuntakeskuksesta. Hukalla vaan on niin paljon palveluita, että oon pelännyt hommaan ryhtymistä :D Ja pelkästään postauksen kuvienkin ottaminen tulee olemaan urakka, sillä Hukka on niin valtavan kokoinen: kolme kuntosalia, neljä ryhmäliikuntasalia, venyttelytilat, tenniskentät, kaikki ne pukuhuoneet... Mutta katotaan, jos saisin edes pienen esittelypostauksen kyhäiltyä!

Ei muuta kuin mukavaa treeniviikkoa kaikille, olkaahan ahkeria ja nauttikaa elämästä niiden hikipisaroiden ja irvistysten kautta <3

40 kommenttia:

  1. pus ♥ tuo maanantaikuva on aivan överisöpö! hihi reipas sinä :)

    VastaaPoista
  2. Ah tykkää nii lukee näitä postauksia, joissa on sun liikkumises pähkinänkuoressa niin sanotusti. Antaa itellekki innostusta liikkumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi huippua kuulla! Kiitti kommentista :)

      Poista
  3. Grit ohjaana voin kertoo, että se on kyllä parasta mitä tiedän !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin katkera ku en pääse testaan sitä!! Mutta haluan silti kirjottaa siitä, pitää tehdä tentti jollekki Hukan Grit-ohjaajalle ja kysyä että mitä kaikkea siellä tapahtuu :D

      Poista
    2. Jep! Oon kateellinen ku mikan kotisali on hukka, se on nii huipputyyppi ja oli just meijän grit kouluttaja ! Ihan huippuu !

      Poista
    3. Jee Mika suostu postaukseeen :)

      Poista
  4. Mulle lääkäri totesi joskus puoltoista vuotta sitten että polvessa on toistuva polven sijoiltaan meno ja kyllä teki sen jälkeen kipeää kyykyt tai etureisi treenit!! Tuli mieleen noista sun polvi jutuista ettet kärsi tehä etureisiä:D nykyään oon pystyny pikku hiljaa alkaa taas tekemään jopa kyykkyjä ihmeen nopealla kehityksellä! Pitäis vaan saada noita lihaksii kehitettyä tukemaan tota polvea mut oon just semmonen luovuttaja jos alkaa vähäki vihlomaan:D mut ehkä me vielä saadaan polvemme kuntoon!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että sulla on parantunu tila :) Joo sama homma, alkaa heti ärsyttään koko polvi ja sitte haluttaa vaan luovuttaa. Niimpä, toivotaan :D

      Poista
  5. Hyvä tyttö!! Tosi reipas viikko ollu sulla :)

    VastaaPoista
  6. Olis kiva kuulla sun saliohjelmasta! Eli ihan konkreettisesti, että mitä liikkeitä teet ja millä laitteilla yms. Itselläkin on polviongelmaa niin vois saada vinkkejä saliharjotteluun kun joskus on hankalaa tehdä juurikin näitä reisi/peppu liikkeitä :)

    -Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin sanoa suoraan että ihan vaan maastavetoja, sen kummempaa jalkatreeniä en pysty harrastaan! :D Mutta joo katotaan millaisen teen :) Mulla ei oo nimittäin saliohjelmaa nyt vaan ite vaan treenailen, en siis usko että pistän mitään konkreettisia liikkeitä postaukseen ku musta ei kannata ottaa mallia :D

      Poista
  7. apua, voisko olla mahollista että olit maanantai aamuna tuiran s-marketissa? ihan niinku olisit kävelly mua vastaan, ja oon aika varma että se olit sä!! mutta oot ihan super kaunis ja ihana, ja sulla on upee blogi :-) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin se mie! Haha :) Ihana kommentti, kiitos paljon <3 Piristit hulluna!!

      Poista
  8. ää tän postauksen jälkeen tuli ihan kauheet vibat päästä salille :-D

    VastaaPoista
  9. Nimenomaan etureisiliikkeet olis sulle hyviä, koska ne tukee polvea. Ei välttis kyykky mut sellain laite puntil missä nostetaa jalat tavallaa penkin alta ylös. Se on paras niille polvea tukeville lihaksille :) nimimerkillä polvivammainen:) tosin kannattaa käydä tutkituttaas ettei oo mitää rikki:) voihan se olla et siel on vaik kierukan pala irti, joka jää väliin esim kyykyssä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo voi olla totta, mutta en kuitenkaan uskalla ottaa sitä riskiä että treenaamalla pahennan tätä yhtään enempää - ku musta tuntuu että tää on menny ihan kunnolla ja pitäis kuvauttaa :( Tyhmä minä ku en saa aikaiseksi mennä sinne lääkärille :D Mutta joo sitte kuntoutusvaiheessa ehdottomasti pitää ottaa just tuo linja ja alkaa harjottaan niitä tukilihaksia!

      Poista
    2. Nyt mars sinne lääkäriin! :D Ihan oikeesti kannattaa nyt nuorena pitää varsinkin nivelet kunnossa, niin saattaa vanhempana säästyä monelta murheelta. Sun polvi ilmeisesti on reistaillu jo pitemmän aikaa ja mua jotenki oikeen suututtaa, että et siltikkään oo käyny tutkituttamassa sitä kunnolla. Sun lääkärikäynnithän ei mulle mitenkää kuulu, mutta lääkäriltä melko varmasti löytys selitys sun polviongelmiin ja ennen kaikkea helpotusta niihin!
      Kirjotin tän äidillisen saarnan kaikella lämmöllä ja rakkaudella, enkä oikeen itekkään ymmärrä miks oon näin innokkaasti patistamassa tuntematonta _aikuista_ ihmisitä lääkäriin :Dd

      Poista
    3. Kiitos mie oikeasti tarviin patistusta!! Oon kärsiny kipeästä lonkastaki monta vuotta tekemättä asialle mitään, ja nyt tää polviki.. Oon kamala :D kiitos siis huolenpidosta haha <3

      Poista
  10. Kivasti sulla tunteja takana ja hienoa jos oot saanu treenistä taas kiinni! :) Ite liityin vähän yli viikko sitten tuonne Hukkaan niin tuli sitten viime viikon aikana siellä treenailtua yli 15h kun kaikkea piti päästä kokeilemaan eikä mistään halunnut jäädä paitsi :---D Noh eiköhän se tästä "alkuhuuman" jälkeen palaa mullakin tuohon normiin 10-13h per viikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei hele 15h!! Muistaha levätäkki välillä :D Kyllä ne jumpat pysyy siellä vaikket heti kaikkea kokeiliskaan, haha. Oot kyllä superahkera, rispektit sinne :)

      Poista
  11. Ah Grit Strenght on paras Les Mills-tunti aikoihin! Eka tunti hujahti lävite lähinnä shokissa, mutta seuraavilla kerroilla on kyllä saanu jo hommasta hyvin kiinni. Harmi ku et pääse sitä testaamaan :/ tsemppiä polven kuntoutukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uijui siistiä! Haha raukka järkyttyneenä siellä :DD

      Poista
  12. tuntuuko, että pitää tehdä esittelypostaus, kun on tullut vähän valitusta/ihmetystä pienestä Hukka-panostuksesta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiäkkö oon luvannu tehdä sen monta kuukautta sitten :D ei mulla haittaa vaikka ihmiset valittaa, ei ne kuiteskaan voi tietää mitä mun päässä liikkuu :)

      Poista
  13. Voisitko tehdä postauksen ryhmäliikuntatunneista? :) combat ja balance kiinnostais erityisesti. Mä oon siis käynyt elämäni aikana tasan yhdessä bodypumpissa. Muutama viikko meni että rohkaistuin kokeilemaan sitä. Balance kiinnostais myös, mutta mietityttää millaista se käytännössä on ja miten pärjään siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisinhan mie jos olis aikaa! Kannattaa Youtubesta kattoa videoita, niistä näkee helpoiten millaista tunnilla konkreettisesti on :) Ja kaikki Les Millssin tunnit on kyllä silleen helppoja, että äkkiä pääsee mukaan ku pari kertaa käy! Rohkeasti mukaan vaan, aina siellä on ensikertalaisia ja kaikki keskittyy omaan juttuun niin ei kukaan huomaa vaikka vähän olisikin ekalla kerralla pihalla :)

      Poista
  14. Hiukan hämää, kun katsoo vaikka tuota balancekuvaa, kun se on otettu ennen tunnin alkua (tottakai, kuka nyt tunnilla viitsis kuvata :D), näyttää niin lepposan rauhalliselta. Mutta sitten ku tunti alkaa, sali täyttyy niin, että saa joka liikkeen kohdalla varoa, ettei lyö tai potki muita. Siitä on rentoutuminen kyllä kaukana. Ärsyttävän täynnä Hukka nykyään, pitää ehkä ite jo luopua kortista, vähän liian kallis kortti maksaa, jos aina siellä käydessä stressaa väen paljous :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiiän tunteen! Tai no mie yleensä meen eturiviin just sen takia, että siinä on tavallaan vähän enemmän tilaa ku ei oo ketään oman maton etualalla :) Ja jep, harvoin siellä kyllä on iltatunnit sellasia autioita :D

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS