perjantai 11. tammikuuta 2013

Asu täynnä lempparijuttuja!

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Kuvia pitkästä aikaa, jeeee! Taisteltiin eilen Ouluun saapuneen Tuukan kanssa urheasti kylmyyttä ja uhkaavasti hämärtyvää valoa vastaan ja saatiin tällaiset otokset aikaan.

Tässä asussa on tosiaan melkeinpä kaikki mun tämän hetken lempikamppeet mukana: ihanat korkkarit H&M:ltä (39,95e), nahkahihainen takki ja karvaliivi Gina Tricosta (kummatkin alesta 10e) sekä niittikorvikset ja puuristikoru, joka on keikkunut mun kaulalla aika usein kesästä lähtien. Nämä kuvat on sen verran huonolaatuisia, ettei nuo mun pöksyt oikein pääse oikeuksiinsa, mutta ne on tosiaan mun glitterifarkut! Ostin ne viime kesänä kympillä H&M:n alennuksesta ja suunnittelin pitäväni niitä joskus baarissa, mutta tuo kimaltelevuus on mun mielestä ihan hauska lisä arkiasuihinkin.

Semmosia juttuja tällä kertaa :)


61 kommenttia:

  1. ihana toi risti ja noi kengät ♥ oot tosi kaunis !:)

    VastaaPoista
  2. ihana sinä oot niin kaunis ♥ muwwuuuu

    VastaaPoista
  3. luin että "ettei nuo mun pölyt pääse oikein oikeuksiinsa.." :D

    VastaaPoista
  4. kiva asu! mut miks katot joka kuvas sivulle :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ku mulla on niin pullea naama jos katon suoraan kameraan :D varsinki Tuukan mielestä

      Poista
    2. no mitä ihmettä :D eikä ole! Tuukka höpöttää:(

      Poista
    3. :D on mulla oikeastikki! Oon sellanen kiinalaispulla <3

      Poista
  5. Oot niin nätti! Ja pirteä. Sun asut on antanu mulle vinkkei omaan tyyliin, joka kaipas muutosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa sulonen kommentti, kiitti kovasti :)

      Poista
  6. voisitko laittaa joskus kuvan siitä sun kädestä? taisiis olis kiva nähä minkälaiset jäljet viiltelystä jää.

    VastaaPoista
  7. Onko sulla vähän liikaa aurinkopuuterii

    VastaaPoista
  8. oi että ku on ihana asu!! superkivat alelöydöt oot kyllä tehny:) sun postaukset on aina tosi piristäviä vaikka ne oliski "vaan" tämmösiä pienempiä:)

    VastaaPoista
  9. superkiva asu! ja oot hyvin kaunis:)

    VastaaPoista
  10. Ihana Sitaa oot upee ja nuo vaatteet <3

    VastaaPoista
  11. sie oot niii nätti !! tykkään sun postauksista älyttömästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin huippua kuulla että tykkäät!!

      Poista
  12. ihana asu; rakastan tummanpunasta ja oi, rakastuin noihin kenkiin ku ne tuli h&m:lle ja ai kun ihanat niittikorvikset! :-) ja ihana sita jälleen ♥ (:!

    VastaaPoista
  13. Tyylikäs asu ja toi karvaliivi sopii sulle tosi hyvin :) Housut näyttää aivan ihanalta!

    VastaaPoista
  14. tykkään hurjasti sun blogista oioi ihana

    VastaaPoista
  15. jeeij, asukuvia!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee toivoinki tällasta reaktiota :))

      Poista
  16. Heeei ihana tuo takki tuolla alla :) MUTTA Sita, miten sä pärjäät noin!?? Oon ihan järkyttyny tääl stadissaki ku jengi tuolla menee ohuissa takeissa, mä oon plussakeleilläkin toppatakki päällä kun jäädyn kuoliaaks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en pärjääkään :D oltiin autolla liikenteessä :)

      Poista
  17. Sulla on tosi kivan oloinen blogi! :) Liityin lukijaksi!

    http://lifethroughidaseyes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Hei en tie misä mun korvat oli ku sanoit että huomenna jooga klo 17.00? näyttäis listan mukaa olevan 18.45 :D

    VastaaPoista
  19. oletpa nätti:) Tykkään sun asusta!

    VastaaPoista
  20. apua! mistä toi sun puuristis on? rakastuin siihe ♥ oot tosi nätti ja ihana asu (:

    VastaaPoista
  21. aivan ihana tuo takki!! miten oot voinu löytää nuin hienon ja edullisen ja sopivan koonki?? epistä :D hei muuten sano miten uskallat kävellä tollasilla koroilla talvella? täällä oulussahan on ihan törkeän liukasta jokapuolella! nuo mukulakivet meinaa kyllä olla liukkaammasta päästä :/ mut ihanat kengät kyl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa just satuin sinä päivänä liikkeeseen ku ne alet oli laitettu :D Ja joo onhan nuo vähän huterat jos on jäätä mutta aika hyvin täällä on kai hiekotettu! Enkä mie noita käytä kuin pari kertaa viikossa :)

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS