lauantai 22. joulukuuta 2012

MITÄ KUULUUU (höpötyspostaus)

Photobucket

Varoitan, nyt on oikeasti asiaa! Mulla on kymmenen minuuttia aikaa ennen töihin lähtöä ja haluan tarinoida kaikkia juttuja. Tässä tapauksessa siis teille :D

Eli eli, tulin tosiaan sunnuntaina takaisin Ouluun ja unohdin samalla mun läppärin virtajohdon Rovaniemelle. Ja oli kuulkaas kova paikka! Tuukka sanoi, että mulle tekee ihan hyvää olla ilman tietokonetta (sillä ärsyttää kun istun aina Bloggerissa tekemässä postausta tai vastaamassa teidän kommentteihin) ja sunnuntai-iltana olin ehkä jopa samaa mieltä. Kunnes pari päivää kului ja jäin yksin Tuukan lähdettyä Rovaniemelle.. Oikeasti, mie oon riippuvainen tietokoneesta :D Sen huomasi esimerkiksi siitä, kun yritin katsoa telkkaria. Tajusin, että oon aina ennen katsonut ohjelmia läppäri sylissä, ja ollut netissä aina kun sarjassa on ollut tylsä kohta tai mainostauko. Nyt, ilman läppäriä, katsoin esimerkiksi Salkkareiden aikana yhteensä kolmea eri ohjelmaa. Kanavilla surffailu on musta ihan ok silloin, kun etsii jotain katsottavaa, mutta että vaihtelee koko ajan kanavia silloinkin, kun telkkarissa oikeasti näkyy joku ohjelma jota haluaa katsoa? Sitä on vaan muuttunut niin kärsimättömäksi, ettei kestä yhtään odottelua, ja heti kun Elias ja Lari katosi kohtauksesta niin piti kattoa LA:n tatuointitarinoita tai Miehen puolikkaita :D

Ihana Tuulia kuitenkin toi tuon virtajohdon mulle torstaina, ja oonkin päässyt päivittelemään teille blogia. Mulla vaan haluttais ihan hulluna tehdä videopostauksia - mulla on aiheetkin valmiina - mutta perkele kun en omista tällä hetkellä mitään laitetta, jolla postauksen voisi kuvata. Kännykkä on huollossa, pokkarista on muistikortti hukassa (eikä siihen käy muut kortit), järkkärissä ei oo kuvaustoimintoa ja läppärin webe on niin huono ettei sillä saa tehtyä yhtään mitään. Eli pitää vaan odotella! Tai sitten kuvaan jouluna isän kameralla salaa videon kun muut tekee jotain >:)

Tosiaan, Tuukka tuli mun kanssa Ouluun sunnuntaina ja lähti keskiviikkona. Siinä ajassa ehdittiin syödä, saunoa, syödä, kattoa telkkaria, syödä, hipsutella, syödä ja käydä yliopistolla ja kaupoissa. Syötiin yhtenä päivänä kolmea eri lämmintä ruokaa :)) Meni ihan höpöksi hommat... Ja höpönä ne on jatkunutkin, mie oon vedellyt sellaisia määriä sekä ruokaa että herkkuja etten edes kehtaa kertoa. Ja tiiättekö, mie en oo niitä ihmisiä, jotka taivastelee kuinka paljon tuli syötyä ja sitten kun kysyy, mitä muka söit, niin vastaus on "No söin ravintolassa salaatin ja kotona vielä puolikkaan suklaalevyn." Daaaaaaaaa tuo ei oo paljon, suu kiinni! Jos mie sanon että söin paljon, niin se on oikeasti paljon. Toissapäivänäkin Salen kassalla myyjä katsoi pitkään mun ostoksia, ja heitin sitten että "Masentuneen tytön ilta tulossa." Myyjä nauroi ja sanoi että "No jos näillä ei lähde masennus niin ei sitten millään!" Thanks man.

Oon viime päivinä siis ollut herkkuahmatti, mutta myös joku vampyyrin kaltainen! Haistelen koko ajan omia ranteita :D Syynä se, että sain Inspiration-jutun kautta muutaman kosmetiikkatuotteen ja niiden mukana pikkuisen hajuvesipullon. Se on aivan ihana! En kyllä tiiä, mikä tuoksu tuo edes on (en jaksa tarkistaa), mutta tykkään tosi paljon. Mukava nuuskutella :)

Oon nyt ollut perjantain töissä ja tämä lauantai pitäisi vielä jaksaa painaa. Sitten tuun kotiin, pakkaan ja lähden yöjunalla Laitilaan! Jee! Siellä se joulu saa alkaa, hihi. Ootan niin innoissani tuota reissua, ihan mahtavaa nähdä sukulaisia ja perhettä ja Roosakin on siellä! Mun oma haisulipossukoira <3 Nyt tosiaan lähden sinne töihin, tunnin bussimatka kutsuu iloista työntekijää!

26 kommenttia:

  1. Tuo on niiiin jotenki ärsyttävää jos ihmiset sanoo syöneensä muka paljon ku on vaa vedelly just jonku salaatin ja hitusen suklaata, eihän tuo oo mitään! :D

    Ja hirrrveen ihanaa joulun odotteluu Sita!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eikö ookki!! :D Hahaa kiitos paljon ja samoin suloinen <3

      Poista
  2. hihi ihana höpötys ♥

    VastaaPoista
  3. Ihana kuulla että on ee ainut jolla on menny syöminen iha höpöksi! :D :) jos sitä nyt naattis ja ens vuojen puolel vähä kunnostautuis..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähän haastetta ens vuoden kesäkuntoprojektiin?! :D

      Poista
  4. Mää olisin muuten varmaan jo syöny kans ihan kiitettävästi kaikkea hyvää, koska joulu on jo ihan just :DD mut sit sain oksennustaudin... Onneks se ei kestäny ku yhen päivän mutta se oli ihan kamalaa :S vieläki vähän heikottaa koska mun nesteet ei oo ihan vielä palautunu... Ja se vähän harmittaa, ku sain sen koulun jouluaterian jälkeen, ku olin syöny lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa (onneks porkkanalaatikko oli sitä pahempaa, jossa on riisiä) :) ni saa nähä tekeekö niitä mieli sit jouluruualla. Harmittaa kyllä jos se pilas ne ruuat :( P.s Ihana tää sun höpötyspostaus, ja tosi sulosta ja ihanaa joulua sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raukka :(( Ja joo tuo on niin perus, aina alkaa ällöttää ne ruoat joita on ennen tautia syöny! Mulla on siitä syystä pieni negatiivinen viba niihin Filipinos mik lie onkaan kekseihin :D

      Ps. Ihana kuulla että tykkäsit, haleja <3

      Poista
  5. Huh, miten jaksat lähteä töihin aina Zeppeniiliin asti?

    VastaaPoista
  6. ''Ja tiiättekö, mie en oo niitä ihmisiä, jotka taivastelee kuinka paljon tuli syötyä ja sitten kun kysyy, mitä muka söit, niin vastaus on "No söin ravintolassa salaatin ja kotona vielä puolikkaan suklaalevyn." Daaaaaaaaa tuo ei oo paljon, suu kiinni!'' :D:DDd toi on niin tosi! kerran kaverin kans oltii ulkoa syömässä ja se veti hampparin ja sano et on ihan täynnä.. sit se vaa selitti kui se halkee pian ku on syöny ni paljon ja kysyin sit et mitäs seo syäny ni 'tää oli mun aamupala' ?!?!! minä olin vetäny 10 leipää ja mysliä ja ties mitä ja KAVERI väittää et se POKSAHTAA hampparista, minä oisin voinu vielä syödä kolme semmosta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes en oo ainoa kärtypeppu tämän asian tiimoilla!! :DD Hahha

      Poista
  7. sita et kai siirry indiedayssille? rakastan ku tää sun blogis on niin ihanan aito!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tullu pyyntöä! Haha tämä blogi ei taida olla tarpeeksi selkeä ja muodikas sinne :) Mutta ihana kuulla että tykkäät tästä just tällasena, jotenkin sitä aina miettii että pitäiskö just pyrkiä olemaan enemmän Indiedays-bloggaajien kaltainen mutta ehkä ei pitäis :) Haleja, oot huippu kun kommentoit <3 Tuli niin hyvä fiilis!

      Poista
    2. sun blogis on niin paljon enemmän ku ID ♥ kuulusit johki kultasten blogien sivulle pikemminki:)
      älä muutu, oot parasta just tollasena ku oot!

      Poista
  8. Mulla oli oksennustauti tossa toissapäivänä nii en oo vielä iha jouluruokafiiliksissä - tänään pitää ruveta venyttämään mahaa että huomenna jaksaa mättää kinkkua iha huolella!! Oon oottanu jouluruokaa (tai siis lähinnä kinkkua..) niin kauan että nyt en suostu tähän jos en jaksa syödä kunnolla..

    Ps. Sillonkun mä valitan että oon syöny liikaa nii oon yleensä syöny ravintolassa ihan muuta ku salaattia ja jälkiruuaks käyny tyhjentämässä puolet kaupan karkkihyllystä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi raukka :(( Ja hyvä että tiiät tuon taktiikan! Kyllä sie onnistut :D Ja huomenna pitkin päivää nassuttelet suklaata sun muuta :)

      Poista
  9. Täytyy sanoa Sita, että oot yks blogimaailman kirkaimmista tähdistä :) Oot niin ihanan eläväinen persoona, ja sun postauksia on AINA ilo lukea. Oot yksinkertaisesti ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mikä kommentti, kiitos Emppusen Emppu <3 Ihanaa kun joku on tuota mieltä :)

      Poista
  10. haha ihana postaus! ♥ ja tuo syömisjuttu on niin perus..kaveri vetäny tyyliin jugurtin ja leivän ja on sillee EIIIii OON NIIN TÄYNNÄ ja ite sitte on syöny jääkaapin tyhjäksi :D

    VastaaPoista
  11. Kiva blogi, oot kaunis ja sait juuri lukijan! :)

    http://emsskunblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Toivottavasti ollut ihana joulu!!:) oot niin kaunis!

    VastaaPoista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS