tiistai 27. marraskuuta 2012

No nyt on söpö kännykkä ♥

Photobucket

Syksyn aikana mun Nokia E7:ää on koristanut blogin kautta DesignSkins-sivustolta saadut suojatarrat, joihin oon jostain syystä liimannut vielä tuollaisen Hello Kitty -sydämen päälle. Musta on silti tuntunut, ettei mun kännykässä silti oo tarpeeksi pinkkiä ja kimallusta, ja oonkin jo puolen vuoden ajan ihastellut Glitterissä myytäviä puhelinkoristeita - tarkalleen ottaen just noita kuulokereikään laitettavia juttuja, sillä ne kaikki ihanat kuoret on suunniteltu iPhoneille eikä mun paksua Nokiaa saa survottua niihin (no pitihän se yrittää). En oo kuitenkaan saanut aikaiseksi ostaa tuollaista koristemöllykkää, sillä en oo osannut tehdä valintaa kakun, sammakon, timanttipallon ja tämän sydämen välillä. Viime lauantaina käytiin Jannen kanssa kuvailujen välissä lämmittelemässä Glitterissä ja kun näin taas tuon timanttisydämen, pari viikkoa sitten saatu Glitterin alennuskuponki alkoi yhtäkkiä kummasti kuumotella lompakossa. Päätin sitten käyttää sen ja ostaa tuon ihanuuden itelle! Hintaa jäi jotain 3,6 euroa.

Mutta arvatkaa mitä. Tuo on aika tosi epäkäytännöllinen :( Ainakin mun puhelin luulee tuota koristetta kuulokkeiksi, ja sen takia kännykällä ei voi puhua puhelimessa tuon koristeen ollessa paikallaan vaan puhelin silleen tyhmästi ohjaa äänet niihin kuulokkeisiin, joita ei ole. Ja miehän en ikinä muista ottaa tuota sydäntä pois kun soitan ja kaikki ihmettelee, miten mie oon yhtäkkiä innostunut pilapuheluista niin paljon... //Edittiä: Nyt sain sen toimimaan! Jee! Eli pystyy puhumaan vaikka tuo on paikoillaan. // Mutta muuten oon kyllä ollut tyytyväinen tuohon! Pysyy paikallaankin yllättävän hyvin ja piristää mun päiviä. Oli siksi pakko näyttää se teillekin :)

22 kommenttia:

  1. hihi ihana ♥ määki tarttisin jotain piristystä mun puhelimeen ku mulla on nyt uus vauva mutta se on nyt vaa iha kalpeen valkonen >:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hulluna tarroja vaan! :D Ja joku kännykoru jos siihen saa! Mulla ei saa, yritetty on :(

      Poista
  2. Söpön Sitamainen ostos :D

    Noista DesignSkinseistä muuten puheenollen, vähänkö mua huvitti kun ne tarjoutu joskus ajat sitten lähettämään mulle valitsemani tarrat kännykkään tai koneeseen, mutta mullahan on ihan ikivanha ja kämänen Nokian kännykkämalli (samoin kivikautinen läppäri) ja tämän ilmoitettuani siellä päässä tulikin sitten ihan hiljasta kun ne tajus että tää bloggaaja onkin joku nykypäivän tekniikasta jälkeenjäänyt fossiili...:´D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hahah voi ei! Naurattaa hahah ihana Outi

      Poista
  3. Oon ite kans miettiny tuommosen ostamista, mutta tän postauksen myötä luovuin haaveestani. Mulla on ihan samallainen kännykkä ku sulla, joten luulen että munkin puhelin luulis tuommosta koristetta kuulokkeiksi, enkä kyllä jaksa ruveta irrottelemaan sitä joka kerta kun soitan :D Hirmusen söpö tuo kyllä on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiäkkö kyllä se alko toimiin! En tiiä johtuko siitä että säädin asetuksista (ja sitte puhelin -> lisälaitteet) sen oletuksen pois kohdasta "kuulokkeet" vai siitä että käytin virtaa pois päältä mutta kyllä se wörkkii :)

      Poista
  4. ''Ja miehän en ikinä muista ottaa tuota sydäntä pois kun soitan ja kaikki ihmettelee, miten mie oon yhtäkkiä innostunut pilapuheluista niin paljon..'' aaaw! :-D mul oli puhelinkoristeen kans joskus pikkusena silleen, että se tuli AINA korvaan sillee tyhmästi ja jouduin heilauttaa päätä tai puhelint sillee hölmösti :( oli liika iso seki koriste tietysti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo joutuu tekemään uhrauksia söpöyden vuoksi :D Haha söpö!

      Poista
  5. haha aww ihana! mua ärsyttää niin paljon, kun kaikki parhaimmat kuoret on vaan iphonelle buu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki! Ginaanki oli tullu aivan järkyttävän ihana lompakon ja suojakotelon yhdistelmä mutta mun Nokia on liian iso siihen :((

      Poista
  6. mullaki on tuommonen ja aluksi se teki ihan samallalailla, mutta nykyään se ei sano siitä mitään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun vinkkasit, aloin iteki säätään niin alko toimiin!! Kiitti :)

      Poista
  7. Söpö! Mut aika läppä toi, että kännykkä luulee tollasta koristetta kuulokkeiksi :D haha, iha hauskaa sinänsä!

    - Kata

    VastaaPoista
  8. hihihii just tänää tilasin designskinssiltä tarrat omaan luuriin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi millaset? Siellä on kyllä ihania ne!

      Poista
  9. Tuo koriste toimii ihan kunnolla siis kai vaan iphoneissa, ja useat nokiat kuvittelee koristetta kuulokkeiksi. Kannattaa siis testata jo kaupassa:) t. glitterläinen

    VastaaPoista
  10. Hahaa mun kaverin _IPHONE4_ luuli tollasta koristetta kans kuulokkeeks ja ei pystynyt puhuu puhelimes:D En oikeestaan tiedä onko asia korjaantunut vai unohtiko kaverini sitten koko korun käytön tämän takia :/ Eli ei ilmeisesti johdu mitenkää nokiasta..

    Hyvä kuiteski jos sait toiminaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha miks iPhone4 caps lockilla? :D Ja jep niimpä, oon ilonen!! Ei menny hukkaan rahat :)

      Poista
  11. Haha tää on niiin sua! :_D IHANA! Pysyykö toi hyvin paikallaan?

    VastaaPoista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS