maanantai 6. elokuuta 2012

Design Skins, pimp my phone

desi-horz

Yhteistyössä Design Skins.


Mie oon kova tyttö hajottamaan tavaroita. Sen lisäksi, että oon kömpelö, unohtelen myös asioita enkä jaksa stressata kovinkaan paljoa siitä, että kuljetan mun järkkäriä aina laukussa ilman minkäännäköistä suojaa. Kameroita mie oon elämäni aikana hajottanut yhteensä viisi, puhelin taas on vaihtunut seitsemän kertaa vuosien varrella. Joten ehkä oli ihan hyvä, että mun uudelle vauvalle, Nokian E7:lle tarjottiin vähän lisäsuojaa.

Design Skins otti muhun yhteyttä ja kysyi, haluaisinko kokeilla heidän tuunaustarroja ilmaiseksi. Sivustolta löytyy tarrat niin iPodeille, läppäreille kuin pelikonsoleillekin. Kuosin sai joko tehdä itse esimerkiksi omasta valokuvasta, tai valita valmiista valikoimasta - joka oli muuten tosi laaja. Löytyi niin lippuja, pilkkuja, pääkalloja, kukkia, avaruutta kuin funkymaista kuviotakin. Mie valitisin itselleni loppujen lopuksi vaaleanpunasävyisen avaruuskolmio-hässäkän.

Paketti saapui viikon sisällä tilauksesta. Koska E7 on kääntöpuhelin näppäimineen, mun tarrat oli etupuolelta useassa osassa (kuoriahan tähän puhelimeen ei kääntöjutun takia saa). Yllätyin, miten hyvin tarra pysyi paikoillaan ilman liimaa - kyseessä ei ole siis liimapintainen tarra, eikä kännykkään jää tahmeaa pintaa, kun kuoren ottaa pois. Tarra oli myös vähän paksumpi kuin mitä luulin, mutta hyvä vaan! Suojaapahan naarmuilta.

lolllllol

Jos joku haluaa nähdä originaalin version tuosta puhelimesta, kuva löytyy tästä postauksesta. Mie ainakin tykkään tuosta uudesta lookista, ei oo niin synkkä kuin se musta! Mitä mieltä te ootte? Ja tykkäättekö yleensäkään kännykän tuunailusta, vai onko perusmusta ilman hilavitkuttimia tyylikkäämpi? Jos satutte innostumaan näistä tarrasuojista, voi olla, että kohta tulee arvontaa aiheeseen liittyen.

Kiitos vielä Design Skinssin porukoille :) Seuraavaksi metsästämään niitä kuulokereikään laitettavia koristeita...

31 kommenttia:

  1. oon kattonu tota ihan samaa tarraa design skinsiltä ipodille:) ja jos joku niin mää olen tuunailun kaveri, mun kännykkä on täynnä pinkkejä, vaaleanpunaisia ja kirkkaita strasseja monessa eri koossa, sekä tollanen iso rusettikoriste keskellä takakuorta, onpahan nähty ruusujakin joskus... Ei muuten mahdu farkkujen taskuun! Mut paljon kivempi toi sunkin puhelin tolleen, vähän erottuu joukosta :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa ootko kattonu! Mustaki tuo on oikeastaan kivoin mitä siellä oli :) Hahha no ei varmaan mahdu taskuun :D Ihanaa mieki haluan strasseja

      Poista
  2. ei ehkä noin paljo pinkkiä mut vähä jotain. mun puhelin on teipattu ilmastointi teipillä ku ei oikeen kuoret pysyny paikallaan :D joskus on ollu puhelin täynnä tarroja ja koristeita :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua oonkohan mieki joskus teipannu oman puhelimen! Tuli ihan sellanen olo kun luin tuon :D En muista

      Poista
  3. Ite haluan pitää oman puhelimen ihan tavallisena, jotenki se sopii paremmin mun tyyliin, mutta kyllä näitä kaikenlaisia koristuksia on kiva aina muilla nähdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuoki on totta! Ja onhan se uskottavampi ilman glitterpommin räjäytystä :D

      Poista
  4. Mä oon kanssa ihan pahin elektroniikan kanssa, oon ihan ihmeissäni et järkkäri on vielä kuosissa, en vaan ymmärrä miten oon niin kömpelö, vaikka tosissani yritän olla skarppina! :D Omaankin puhelimeen tarttisin jotkut suojat ettei pudottaminen haittaisi ihan niin paljoa... Ja tykkään kyl tosta uudesta kuosista, erottuu ainakin joukosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä! Mullaki on ollu järkkäri nyt öö kaks vuotta enkä käytä välillä ees linssisuojusta - mutta ihan hyvin kuvia silti saa :D Ja kiitti, kiva kuulla ettei oo ihan tylsä!

      Poista
  5. teee linkitä blogisi postaus!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie oon tehny mutta ei oo se tulospostaus valmis VIELÄKÄÄÄÄÄÄÄN :S

      Poista
  6. Ei hitsi, nyt on kyllä varmaan mun pakko tehdä tilaus tonne kun on oma samsungi ruvennu näyttään niin tylsältä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä jos näkyy joku kiva kuosi :)

      Poista
  7. Onks noi vaikeet laittaa?! Nimimerkillä En osannu laittaa edes suojakalvoa näyttöön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oikeastaan, ainoa vaan että nuo pitää saada suoraan niin se on ehkä vaikein osuus :D Mutta ei mullakaan oo ihan tikkusuorat linjat, ei se näy kaukaa!

      Poista
    2. Okei no hyvä juttu, ehkä mie saan ne paikalleen :--D

      Poista
  8. http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/nokia/lumia-710/elaeimet/pferd-in-der-natur/#panel-1

    Tilattu! :) Kiitti vinkistä .

    ps. ihana blogi!

    VastaaPoista
  9. Kivat on noi tarrat! Ainakin glitterissä olen nähnyt niitä kuulokereikään laitettavia koristeita, ja nimittäin rovaniemellä kun olen miekin sieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mieki oon nähny mutta siellä ei oo niitä isompia! Mie haluaisin pandapään :D Mutta pitääpä käyttää kattomassa jos olis tullu uusia :)

      Poista
  10. Oon ite tylsän mustan kannattaja, MUTTA viime aikoina on niin paljon näkyny kaikkia ihania tuunailuja, että oon alkanu ehkä itekin vähän innostu, haha! Toi näyttää ainakin ihanan pirtsakalta just mustaan verrattuna:)

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Ihanat hiukset ja kiva blogi:)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. ihan parasta ku saa jotain uutta esim kännykän ja muita mihin saa laittaa kaikkia tarroja ja koristeita! lempipuuhaa ,kivan pirtee ja ihanan värinen kansi:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vielä enemmän tuo sama kalenterin kans :D Mutta kännykkä myös joo!

      Poista
  13. Arvonta ois jees ! Tosin ajaudun varmaan muutenki jossain vaiheessa tilaamaan omat tarrat :'D Mun puhelin on kyllä jo valmiiks pinkki, että ehkä vois vähän harmittaa alkaa peittämään sitä 8(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin sellasesta puhuttiin Design Skinsin edustajan kans niin eiköhän se onnistu :)

      Poista
    2. Mut ainahan voi hommata siihen pinkin suojakuoren/tarrat :)

      Poista
  14. nii nätti toi :) http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/samsung/galaxy-y-s5360/liput/union-jack/#panel-1

    i wanna that....

    VastaaPoista
  15. Täänks tästä!! Mulla puhelimena toimii tuo nokia E7 niinkun sullakin :) Ja musta se on ruman näkönen ilman mitään ja minä tulkitsen sen että se näyttää jonkun miehen toimistopuhelimelta ja sitten mä kirjotin googleen jotain että Suojakuoret nokia E7 puhelimeen ja löysin tän sun blogin ja tän postauksen!!! :)) Että Kiiiiitooos

    VastaaPoista
  16. Ihana toi =)) mä niiiii haluisin tän http://designskins.fi/fi/kappale/suojakotelot-puhelimille/apple/iphone-3g-3gs-premiumcase-black/kuosit/ethnos/

    VastaaPoista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS