torstai 26. heinäkuuta 2012

Miten Tähtisilmiin eksytään - Osa viisi


Vieläkö muistatte mun hakusanapostaukset? Eli Bloggerin tilastosta löytyy Liikenteen lähteet, joista (varsinkin päivän ajalta) löytyy usein vähän outoja hakusanoja, joilla hemmot on löytäneet tiensä tähän blogiin. Vai mitä mieltä ootte, kuvaako nämä Tähtisilmiä? Ekat hakusanapostaukset löytyy postauksen lopusta klikkaamalla samannimistä tunnistetta.



Harjoittelurintsikat
Aaaaaaaw hahahah how cute is that! (Mulla oli Nalle Puh -versiot.)

Ostin kiharrinraudan

Tyttö Kouvolasta
Ketäköhän tuo on ettiny, vähän laaja haku ollu.

Blogiin käyttäjänimiä

Peppukuvia
Hahah varmaan pitäis laittaa lisää peppu- ja tissikuvia tänne ettei ihmiset aina pettyis...

Thaimaalainen tyttö

Peili sattuu
:( Rakasta ittees!!

Lyhyet hiukset kesä 2012

Jumppa peppu

Nahkahametyttö

Onnea mökille
Thanks mate! Onnea tarvitaan Savukoskella ettei marjayhtiöiden pomot nappaa mua töihin kun oon kaupassa, kattoo että miksei tuo thaimaalainen ihminen ole poimimassa meille mustikkaa...

Ruokataide

Hip Hop tyyli
Söpöä :D

Juustoja coctail-tikuissa



47 kommenttia:

  1. Juustoja coctail-tikussa, mi-tää :D nää on kyllä ihan parhaita!

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihana blogi, jotenki tosi piristävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla koska sellainen sen on tarkoituskin olla! Ei oo menny yritykset pieleen :)

      Poista
  3. verkkovastaavan työkalujen avulla löytää vielä hienompia hakusanoja :'D

    VastaaPoista
  4. muuten tuleeko sun blogin nimi mötley cruen kappaleesta starry eyes :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOOO! Noei vaan kun Ellie Gouldingin biisistä Starry Eyed :)

      Poista
  5. Haha näitä on aina hauska seurata :D Omaan blogiini on eksytty useimmiten lävistys- ja tatuointisanastolla, mutta sit siellä on välillä ollu kaikkee "palloeläin kettulelu", "god of photoshop", "snägäri", "tämmöset hiukset tuli, vaaleeta raitaa" yms yhtä randomia :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "god of photoshop", hajosin. :D mitähän ihmiset oikein tahtovatkaan aina löytää??

      Poista
    2. :DD WHAT IF GOD (of Photoshop) WAS ONE OF US?

      Poista
    3. Palloeläin kettulelu..nii just :D

      Poista
  6. Mul oli kerran "Dumbledore mis mun meikkipussi" sillee whataaaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Poista
    2. Mitä vittua hahahhahah huippu :DD

      Poista
  7. eikäää.... :D Miksei mulla oo koskaan mitää näin hassuja! tyylii vaan jotain 'ennin blogi' yms.. Mut siis äääsh, nauroin taas niin näille !

    Oot ihana päivän piristys sita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile silleen että katot ne liikenteet lähteet vaan päivän ajalta! Sillon tulee yleensä helmiä vastaan, viikon ajalta ei :)

      Poista
  8. löysin sun blogin vasta pari päivää sitten ja oon niin koukussa ja todellakin liityn sun lukiaks! :))

    iwannabuyit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiva kuulla :) Mie käyn tsekkaan sun blogin!

      Poista
  9. HAHAA toi marjanpoimija kommentti, lenti ruokaa suusta ku hajosin niin pahasti :D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  10. hahah aah taas päivän naurut sain, kiitos näiden! ;)
    Mäkin joo tykkääm sun lyhyistä hiuksista ;Ddd

    VastaaPoista
  11. hah hajosin sun marjanpoiminnalle:D

    iinammaria.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Oikeasti minut vielä kaapataan joku kerta ku oon siellä mökillä

      Poista
  12. Nää on huikeita :-D pitääkin itsekin jaella taas vastaavia pitkästä aikaa !

    VastaaPoista
  13. Mulla ei ikinä yleensä ole mitään hauskaa mutta nyt oli tullut kaksi vähän omituista hakua :D

    Kuinka paljon hiuksia lähtee päivässä
    Paita näkyy takin alta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Hahha, omg paita näkyy takin alta, onhan se iso juttu :S

      Poista
  14. ei hemmetti :DD joku on vissii yrittäny ettii minuu (niin vissii) kun kouvolalaisia haeskelee ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe ;) Make me feel, like I'm the only girl in Kouvola

      Poista
  15. Hahaa en ollu ennen kattonutkaan omiani, kiitti vaan vinkistä. Sain päivän naurut. :D

    VastaaPoista
  16. haha toi 'tyttö kouvolasta' on varmaan siitä ku linkkasin mun blogin sillo siihen linkitä blogis-postaukseen ja mulla oli kuvauksena muistaakseen jotai tommosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii voi muuten olla! Mieti kuin pienistä jutuista nuo tulee haha

      Poista
  17. "Thanks mate! Onnea tarvitaan Savukoskella ettei marjayhtiöiden pomot nappaa mua töihin kun oon kaupassa, kattoo että miksei tuo thaimaalainen ihminen ole poimimassa meille mustikkaa..." SITAA XDD, oot paras <3

    VastaaPoista
  18. :,) Sulle päädytään kyllä aivan randomeilla. Käytät ilmeisesti sen verran eloisaa kieltä. Nää on hauskoja postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja kommentit kai vaikuttaa myös! Kiitti :D

      Poista
  19. Haha nauratti toi Tyttö kouvolasta, ku oon ite just sieltä niin mitenhän se on sun blogiin yhtäkkiä eksyny, hassua! :D

    VastaaPoista
  20. Heippa! Olisi kiva nähdä millä hakusanoilla mulla ihmiset löytää mun blogiin, vaikkapa eipä nuita lukijoita olekkaan =) osaisitko neuvoa mua miten löydän omani! =)


    humpuukirakkaus.blogspot.fi


    Jenni =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa lukeekin, mutta laitan selkeämmin: Bloggerin Tilastot, sitten Liikenteen lähteet ja sitten siinä voi valita haluaako päivän, viikon vai kuukauden ajalta. Siihen tulee liikenteen lähteet sivustoilta ja alhaalla on hakusanat lueteltu :)

      Poista

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS